PROPAGANDA marketing design

E-mail marketing

 

10 טיפים של עשה ועל תעשה בשיווק במייל 

E-mail marketing הוא מדיה מדוייקת, המאפשרת לנו להגיע להישגים מרשימים של עלות תועלת. אם רק ננהל את מאגר הלקוחות שלנו באופן חכם ועקבי, נבנה את המסרים ויזואלית וטקסטואלית באופן מקצועי, נתאים את המשלוח למכשירי הקצה ולדפדפנים, נקפיד על בדיקות, ולא נעצבן את הלקוחות, יהיה שיפור מתמיד בביצועיים והשמיים כבר לא יהיו הגבול!

דף נחיתה! לשם צריך הלקוח שלכם להגיע!

אם לא תקשרו את המייל לדף נחיתה הוא יתפקד כמודעה פרסומית פסיבית!  במידה והלקוח שלכם ירצה להגיב, אתם חייבים לאפשר לו. ללא קישור אינטראקטיבי הוא לא יוכל למצוא איך ליצור איתכם קשר. כפתור הלינק לדף הנחיתה כמובן צריך לבלוט ולהראות כמו כפתור על-מנת שיזהו שצריך ללחוץ עליו.

מייל רספונסיבי? זה יותר מרצוי!

בשנה האחרונה ממוצע הפתיחות במובייל עומד על כ-50%. גם במיילים המופנים ל B2B מגיעים לנתונים שמתקרבים ל-40%. מייל שלא יתוכנת או יעוצב בחשיבה רספונסיבית יהיה בלתי קריא במסכי הסמארטפון. כמובן, אל תשכחו שגם דף הנחיתה המחובר למייל זה צריך להיות ״מותאם״ סלולר.

פעמיים בחודש זה מספיק!

אין‭ ‬לך‭ ‬תוכן‭ ‬מיוחד? ‬חידושים‭ ‬או‭ ‬מבצעים חמים? ‬אל‭ ‬תשלח‭ ‬ניוזלטר.  אל תטריד‭ ‬יותר‭ ‬מידי‭ ‬את‭ ‬הלקוחות‭ ‬ואל תעביר‭ ‬אליהם תוכן‭ ‬לא‭ ‬רלוונטי, ללא‭ ‬ערך‭ ‬מוסף. במידה‭ ‬ולא‭ ‬תקפיד‭ ‬על‭ ‬כך, ‬מס' הנמענים שלך ילך וירד ע״י הסרתם מרשימת הדיוור.  התדירות‭ ‬המומלצת‭ ‬היא‭ ‬לא‭ ‬יותר‭ ‬מ‭ ‬2‭-‬אימיילים‭ ‬בחודש.

טקסט ברור‭ ‬וקולע בול!
ככל‭ ‬שהטקסט‭ ‬יהיה‭ ‬ארוך‭ ‬ומיגע יותר, ‬הסיכוי‭ ‬שיקראו‭ ‬אותו‭ ‬יהיה‭ ‬מועט‭ ‬יותר‭ .‬המלל‭ ‬צריך‭ ‬להיות‭ ‬מובן וקל‭ ‬לסריקה‭ ‬מהירה. את המסרים‭ ‬החשובים במייל‭ ‬שלכם רצוי שתדגישו‭.‬

השתמשו ב״טקסט חי״ ולא רק בתמונות!

תמונה שווה אלף מילים - אבל אם לא רואים אותה? לקוחות רבים חוסמים את פתיחת התמונות האוטומטית בתוכנת המייל. לכן מייל ש״עשוי״ מתמונה אחת גדולה הרבה פחות טוב. רצוי לשלב טקסט חי שנותן את המידע מלבד האימג התומך. שלבו בתמונות טקסט ALT, למקרה שהתמונות לא יראו.

נקו את רשימת הנמענים מעת לעת.

נקו את ה"שגויים". ניהול נכון של ה-DATA ישביח אותו כל הזמן (למרות שהמערכות המתקדמות למשלוחים אמורות לטפל בעניין, הנושא באחריותכם!). שימו לב! ברגע שספקי אינטרנט יזהו משלוח מייל שיש בו אחוז ניכר של שגויים אתם תסומנו כספמרים (בעיקר Gmail).

זהו את הלקוחות שלכם ע״י פילוח חכם.

כדאי לבנות מס׳ רשימות מפולחות לפי סגמנטים. אל תשלחו את אותו המסר לכולם. זה דורש יותר עבודה, אבל משתלם. לקוח יודע להעריך יותר כשמעבירים לו תוכן ומבצעים רלוונטים עבורו (ע״פ גיל, מין, תחומי התעניינות וכו׳).

לפני שאתם שולחים מייל שיווקי תעשו כמה בדיקות.

האם המייל שלכם נראה תקין במערכות הדואר השונות? חשוב לבצע משלוחי טסט ל-Outlook, Gmail וכו' וכמובן, לבדוק גם במכשירי סלולר שונים עם מערכות הפעלה Android ו-Iphone.
כדאי ליצר ״רשימת בדיקה״ שהיא למעשה מס׳ נמענים שישמשו קבוצת ביקורת לפני המשלוח לרשימת התפוצה הגדולה.

AB testing – יעיל, מגביר תגובה וזה א׳-ב׳ בכל שליחה.

כדאי לבצע AB testing או השוואה בין גירסאות, בשלב ראשון רק על שורת הנושא אך ניתן גם על אופן הצגת ההנעה לפעולה ועל שאר תכני המייל. מערכות המיילים המתקדמות מדוייקות במבחנים אלו. עבודה נכונה תשפר לכם את אחוזי ההמרה בעשרות ולעיתים אף במאות אחוזים.

ולסיום... פרסונליזציה, זה לא רק שם פרטי.

העובדה שרשמתם בראש הדיוור "ישראלי ישראלי, שלום רב" לא הופכת אותו עדיין לדיוור ישיר חכם. ככל שיהיו לכם יותר נתונים רלוונטים כך תוכלו לתחכם את המסרים הממוענים. נתונים כמו תחומי עניין, מתי בוצעה הרכישה האחרונה ומה נרכש, האם המגע האחרון מול הלקוח היה דרך ה-WEB או בטלפון ועוד. ככל שתהיו יותר ממוקדים כך יחס ההמרה יהיה יותר גבוה!

 

אנחנו ב-PROPAGANDA נבנה, נעצב ונתכנת עבורך ערוץ שיווקי דיגיטאלי, באמצעות הודעות אי-מיילים, דפי נחיתה וניוזלטרים חודשיים רספונסיביים בהתאמה למכשירים סלולריים, בתקציב נמוך ובהחזר השקעה גבוה.

או חייג ל: 054-4817171

 

 
 
פייסבוק לייק
סגור